Fredag igen.....

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 1
Nu är det fredag igen....Lika skönt varje vecka :)
Idag blir det att fixa hundar och packa bilen. För i kväll styr vi kosan mot Borås på utställning.
Hoppas nu på fint väder i helgen då vi showar både lördag och söndag, det ser dock inte så lovande ut ,
fast för stunden lyser solen i alla fall. Ser fram mot en toppen helg...önskar er alla en fin helg....
Så i helgen blir det inget bloggande.
Det ska bli så kul att träffa alla människor som man inte träffar så ofta för att avståndet är så långt bort.
Alltid brukar det dyka upp några valpköpare som bor nedåt landet för att snacka en stund.
Kommer dock sakna mitt vanliga utställnings gäng som inte hänger med i helgen,Helene & Hasse , Maria & Martin, Inger & Per , men vad säger man, ensam e stark så jag ska köra så det ryker. Jag vet att ni finns på mobilen & stöttar mig, och det betyder jätte mycket.
 
Ha en fin helg och kram på er...
 
 
#1 - - Maria och Ludwig:

LYCKA TILL! Lova att rapportera under helgen : )

Till top