NU ÄNTLIGEN KOMMER JAG DRA IGÅNG KLIPPKURSER IGEN!

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Klippa, akut klipptid till hund, boka tid klippa hund jourtid, gå klippkurs, kan klippa själv, klippa bichon frise, klippa hund, klippa klor på hund, klippa själv, klippkurs, klor kloklippning klippa klor på hund tassar tasssalva, kurs att lära sig klippa hundeb, lär dig klippa din hund / Permalink / 0

 

NU ÄNTLIGEN KOMMER JAG DRA IGÅNG KLIPPKURSER IGEN!

Ja jag håller klippkurser i de flesta raser, jag tar 3000:- för mina klippkurser och då är det du och jag och din hund så du får all tid och hjälp du behöver ca 3 - 4  timmar sen brukar hunden och klipparen vara nöjda och trötta..

Kursen är bindande och betalas 3 veckor före kursdagen , och det är för att jag binder upp mig med dig och kan inte ta andra kunder,

MEN skulle du bli sjuk så flyttar vi fram kursen , så du vet att det blir av i vilket fall och du inte förlorar dina pengar..

 

 

Jag har inga kurstider förens i början av nästa år,  jag brukar inte rekommendera kurser innan 9 månaders ålder för en valp orkar inte stå så länge och har man en lite äldre hund så kan man kräva lite mer 😊

Som det ser ut i skrivandet stund så kan jag ha kurs :

Tisdag 10/1 kl: 12:00 &

Torsdag 12/1 kl: 8:00 &

Söndag den 29/1 kl: 13:00 &

Lördag den 11/2 kl: 12:00

om det känns intressant så smsa klippkurs till 073-6122798 och vilken ras du har!

Till top