Hej bloggen!

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Baka utan gäst, chokladbollar, corona, havreflar, ledig dag, påsk / Permalink / 0
Tjingeling, efter att sovit som en stock vaknar man till en underbar morgon med ett soligt stockholm och känner sig bara så glad, helt underbart. Solen kikar in genom mina egensydda romantiskaspetsgardiner 😇  
Dax att kliva upp och sätta på kaffe, sen efter en sen frukost så satte vi oss ute i solen en timme, helt fantastiskt underbart!😇
 
 
 
När jag var ute på tomten så ser jag att mina rabarber har kommit upp redan, inte klokt va tidig, får se om det överlever om det blir kyligt.
 
När vi ändå var ute så passade vi på att ta ner lite påskris med kissekatter på, påsken är så kort så jag tänkte nog börja att påskpynta i helgen lite smått.
 
 
Man hinner med en hel del när man är ledig och ska mest hålla sig hemma pågrund av corona smittan, så jag passade på att sy en kudde till ena sonen och hans tjej, som passar deras gardiner.
Jag älskar att sy & sticka när tiden räcker till, det blir inte så ofta när man jobbar så mycket och tränar tre kvällar i veckan, men nu när man bör hålla sig hemma, så förgyller det mina dagar.
 
Apprå på sysselsättning så blev det lite bakning med 😍 
Lite chokladbollar & Havreflarn, det går alltid hem till fikat här hemma 
 
 
 
Det vart verkligen en ledig Lördag så sköööönt.
Imorgon är det dax att jobba igen, då drar liksom min vecka igång.
Hoppas ni haft en lika lugn skön Lördag som mig 
Kram till er alla , en sak till jag är så otroligt glad över att jag har fb & instagram igen 😘
Var rädda om er i dessa corona tider, sakna att åka till min lilla mamma men känner inte att jag vågar om jag skulle bära på nån smitta då hon är 84 år gammal eller ung kanske låter bättre 🤗
 
Till top