Glädje på jobbet

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Tänk så glad man blir när man får blommor av kunder som tackar för att dom får en tid. Det är lycka det. När man får höra att det kan vara så svårt att få tid hos mig och så frågar man om de gått nånannanstans, och då säger dom det skulle aldrig funka, jag blir snopen och frågar varför för hunden är ju alltid så snäll, då svarar matte bara att hon inte vill gå till nån annan hahahhahaahahha
 Söt.
 
Nya promenadståk efter jobbet idag med blandat väder ena stunden sol och nästa snöstorm, eftersom jag inte vågar gå till gymmet längre, så får man lov att promenera istället varje dag :) 
 
Skänker en tanke till alla människor som jobbar innom sjukvården just nu, ni är fantastiska.
 
Nu ska jag kura ihop mig i soffan under en gosse filt och bara vara en stund 
Kram och ta hand om er.
Till top