Äntligen, hoppet har kommit tillbaka

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing / Permalink / 0
I m. back
Äntligen så har jag fått hoppet tillbaka igår när jag försökte logga in på min facebook så kom jag in efter att bytt lösenord, jag håller andan blir helt svettig om händerna och inser att det ligger massor av blodiga otäcka bilder upplagt på min facbook, bilder jag knappt vågar titta på! Så otroligt obehagligt, jag kommer även in på min trimsida Guldtassens Trim & hund Spa & min nagelsida Nagelparadiset, även där finns obehagliga bilder, massor av vapen som barn bär. Så fruktansvärt långt ifrån vad jag änns vågar titta på i vanliga fall, jag som inte vågar se skräckfilm och nu är det värre än så jag har här på min facebook, försöker krampaktigt få bort dessa bilder, det slår typ tillt i huvet på mig , hur gör man? 
 
Jag råkar då trycka på nått som då blir officiellt och får inte röra min facebook på 20 timmar, hoppas nu att den som hackat mitt konto inte sitter kvar bakom mitt konto. Det känns lite som att mina sidor blivit rejält våldtagna. Jag har vart så ledsen för att min konton blivit hackade, och sen den 4 februari har alla mina sidor vart nerstängda, en del vänner har skickat sms och saknat mig. En del har undrat varför jag tagit bort de som vänner. Andra har undrat varför mina företags sidor inte finns längre.
 
Men jag har inte gjort nått, är det så att ni fått nått obehagligt eller nått annat från mig mellan den
5 februari - 19 mars så är det inte jag som har skrivit, någon har alltså hackat sig in på min facebook och instagram.
 
Nu hoppas jag att det inte ska hända igen, kan säga att jag hade svårt att sova i natt efter upptäckten av dessa obehagliga bilder, någon lagt upp på min facebook, varför gör man så? Varför vill man förstöra för någon , rasera mina företagssidor? WAY? VARFÖR?
Jag fattar ingenting.
 
Hoppas nu på att mina sidor ska fungera, mycket är förstört och borttaget, ska försöka samla mig och bygga upp allt igen. i hopp om att det inte förstörs igen.
Så jag hoppas på att jag får till det igen som jag vill ha det.
 
Stort tack till alla som har försökt att stötta mig när allt detta har hände!
 
Och bara så ni vet jag har saknat er alla fina vänner, och här är jag nu igen, jag vet att ni som saknat mig lite extra förljer ju min blogg och där har ni ju fått uppdaterad info om läget, hela tiden vart efter.
Kram jag är så GLAD!
Till top