Lite om mig & mitt underbara liv LÖPA, kul att träna, lär dig springa 5 km, löp träna, löp tränings pass, nyttigt att träna, spring för livet, spring träning, springa, träna, träna gratis, träna hemma, träna hårt håll käft

Lär dig att springa 5 km på bara 5 veckor! Pass 3 vecka 3

 Lördag och sista passet denna vecka! Ni är väl med, så härligt och lul, nu är det bara 2 veckor kvar och 6 pass till. Hoppas det är någon som hängt med och kört.
 
 
Är du nybörjare och inte sprungit tidigare så är detta garanterat nått för dig att hänga med på! Jag försöker hitta olika träningsformer här hemma sen coronan bröt ut. Jag som alltid är på gymmet 3 ggr i veckan i normala fall, och sen när denna pandemi kom så har jag inte vågat gå dit. Jag älskar att träna och kan inte ge upp det bara för att jag inte kommer till gymmet
 
Så nu tänkte jag även köra ett löpprogram för att inspirera de som har svårt att träna hemma. Detta kostar inget annat än din egen tid, ta hand om din kropp och häng med mig på detta 5 veckors program som jag tänker gaida dig igenom.
 
Det är ett enkelt 5 veckors program som jag kommer att köra TISDAGAR -TORSDAGAR-LÖRDAGAR
Så häng med, snöra på dig skona och våga ta tag i lite må bra träning.
 
Jag själv tränar minst tre pass här hemma varje vecka på 55 miniuter och nu kommer jag utöver det köra detta springpass tre dagar i veckan , så om jag kan träna sex dagar i veckan så kan du hänga med på 3 pass i veckan.
Jag älskar att träna!
 
Nu kör vi: LÖRDAG vecka 3 pass 3
 

För nybörjare :Pass 3: Gå 5 min, jogga lugnt i 20  min, gärna i lite kuperad terräng.  Gå 5 min.

 

Stretcha: Rumpa & Baksida lår, se tidigar inlägg

 

För mig och er vana tränare: Pass 3: Gå 5 min, jogga lugnt i 20 min, gärna i lite kuperad terräng. Gå 5 min. jogga lugnt tills du uppnått 5 km för hela passet..

Stretcha: Rumpa & Baksida lår

 
 
 
 Här kan du se stretcha Rumpa från tidigare pass