Smidigt!

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
 
Otroligt smidigt när man behöver fylla på med blodtrycksmedicinen, bara logga in på apoteket och klicka i på mina sidor och där kan man hitta sina befintliga recept.
 
Det innabär att jag snart har ätit blodtrycksmedicinen i nästan 100 dagar, dödsångesten har i alla fall laggt sig, fy bubblan va det var jobbigt i början , när jag fick veta att jag hade högt blodtryck, jag trodde ju typ att jag skulle dö var och varannan dag! Men det har laggt sig lite i alla fall. Nu känner jag mest av på träningen att jag inte orkar lika mycket men det sa läkaren att man skulle kunna känna av eftersom man äter medicin, men det känns typ okey i alla fall.
 
Så nu är det dax att dra till gymmet, ser så fram emot mina träningar så det går före allt annat kul, dottern sa här i veckan att hon ville gå på Big brother premiären, men NEJ det är på min träningsmåndag och den byter jag inte bort, hon tyckte jag va jätte boring men jag bara älskar mina danspass, så det hoppar jag inte över. Om ni ser reklamen för big brothet frästen så kan ni se mig & min dotter i publiken på den reklamsnttten dom visa hahahahahha, så kul det var en kompis till alexandra som skrev att han ser oss varje gång. Big broter huset ligger i farsta detta år så det är bara ett stenkast från oss, så kommer dom ha live sändningar när jag inte tränar så kommer vi garanterat gå dit och vara med i publiken i år igen.
Då kanske vi syns i rutan igen......
 
Kram mu ska jag åka och Dans/träna
 
Till top