Olycka igen

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
För några dagar sen så nådde oss beskedet att en vän till min dotter Alexandra har åkt av vägen, och han ligger nersövd, efter flera operationer, m,m, Man vet inte hur läget är eller kommer att bli . Det blev inte mycket kvar av bilen, nu tänkte jag inte gå in på några detaljer ang olyckan,men det var en singel olycka i alla fall och bilen for iväg över hundra meter, men jag hoppas av hela mitt hjärta att denna fina kille kommer att vakna upp och förhoppningsvis bli bra igen. Unga killar som råkar ut för trafikolyckor det är så tragiskt. 
 
Det var ju bara några få månader sen en annan vän till Alexandra dog i en hemsk trafikolycka som jag skrev om i oktober & dessa killar var bra vänner.
Det känns som att det var inte länge sen det var begravning för honom och nu händer detta. 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna kille vaknar snart & blir bra och förhoppningsvis helt återställd, killen är bara 25 år gammal.
 
Mina tankar går till hans bror som jag har kontakt med & hans föräldrar som går igenom detta hämska jobbiga tid. Beklagar och tänker på er alla och hoppas verkligen på det bästa.
 
Kör försiktigt och var rädda om er.
 
Till top