Tjillevippen

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing / Permalink / 0
Söndag med jobb och lite handling iför kommande vecka som vanligt.
Hamnade framför serien tunn is, den håller vi på att beta av just nu. 
Och så åkte fritösen fram så det blev friterade pommes, så gott! 
Chilli burgare meed ägg & Hallomi börgare med ägg, det blev riktigt bra faktiskt, den rostade löken får man ju som vanligt onte glömma.
 
Dottern hade köpt med sig så goda munkar hem, nu är man som en liten köttbulle efter denna helg, bara ladda för en ny vecka igen,med allt vad det innebär.
 
Må så gott alla fina, nu ska jag krypa ner och kolla på farmen, undra hur det går, det blir spännande och se vem som blir andra kämpe  åker ut idag och vem dom väljer till storbonde. Vissa smider riktiga planer så kul att kolla.
 
Och big brother är så kul med , men jag skulle aldrig palla att bo med nån som pruttar rakt ut brevid en, jag tycker det är så himla osmakligt så det finns inte, jag skulle heller aldrig ta att nån kissar i duschen när jag står där och duschar hahahah men det är vad jag tycker, smaken är så olika.
 
Ha en fin vecka kram
Till top