Ny sida på min hemsida!

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hundfrisör, bada hund, boka tid klippa hund jourtid, erfaren hundfrisör, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, klippa bichon frise / Permalink / 0
Eftersom min Facebook sida på Guldtassens Trim & Hund Spa, har blivit hackat och är borta på FB så har jag idag beslutat mig för att göra en nyhtessida, på min hemsida.
 
Så där kommer jag i fortsättningen lägga upp bilder på era hundar och andra nyheter som jag kanske brukar skriva på trimmets sida på FB.
 
Ni är så många som saknar bilder på era hundar och tycker att det är så otroligt tråkigt att allt är borta, så nu lösaer jag det på detta vis så länge så får vi se vad som händer med tiden framöver.
Ni alla är så gulliga som bryr er, det värmer, när man själv är så otroligt ledsen över att allt är borta.
 
 
 
Till top