Nageldax!

, Nagelparadiset / Anette Aulik Hissing, Lilly Nails vår collection glitter gel naglar Stockholm gel naglar naglar Trångsund Nagelparadiset, fina naglar, lilly nails, nag, nagel olja, nagelbands olja, nagelförlängning, nagelparadiset.com, nagelteknolog, nagelterapeut, naglar, naglar Anette aulik Hissing, naglarparadisetistockholm, naglarstockholm, naglartrångsund, röda naglar, snygga naglar, utbildad för naglar / Permalink / 0
Så var det dax att fixa naglarna igen, så härligt, från rosa till lite vinrött.
Jag tycker att röda naglar alltid är så eleganta och kvinnliga så så fick det bli den här gången.
Jag kan aldrig få nog av fina naglar helt enkelt!
Det är så kul för alla har så olika smak och det är så roligt att göra helt olika på alla. En del vill ha samma som jag brukar ha och det är också jätte kul.
 
 
Om du vill ha hjälp med dina naglar så är det bara att hojta till, så hjälper jag dig gärna, du bestämmer helt själv hur det ska var längd form & färg. Det är inte så många som har lika långa som jag har.
Bara smsa mig på 073-6122798
Och självklart är jag utbildad, sen 1986 så lång erfarenhet & kundskap
har jag.
Jag håller till i Trångsund/stockholm
Här kommer lite smakprover på olika naglar som jag har gjort sista veckorna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top