Nagel fixar dagar!

Lite om mig & mitt underbara liv / Lilly Nails vår collection glitter gel naglar Stockholm gel naglar naglar Trångsund Nagelparadiset, Nails, fina naglar, nagel olja, nagelbands olja, nagelförlängning, nagelparadiset.com, nagelteknolog, nagelterapeut, naglar, naglar Anette aulik Hissing, naglarparadisetistockholm, naglarstockholm, naglartrångsund, snygga naglar, utbildad för naglar / Permalink / 0
Tänk va underbart att få sätta lite färg på tillvaron, bara genom att ha färg på naglarna så blir allt lite roligare. Nu var det dax för nya naglar och lite ny färg i tillvaron.
Denna gången hade jag lite längtan efter rosa, samtidigt som jag ville ha nått ganska så lugnt, då jag känner mig super stressad innombords.  Så här bjuder jag på lite nagelbilder.
Jag börjar med mina nya naglar.
 
 
 
 
 
 
 
Om du skulle vilja få dina naglar fixade hos mig så är du välkommen att smsa eller ringa mig på: 073-6122798
Du kan läsa mer på min hemsida: www.nagelparadiset.com
 
Du kan följa min nagelsida på instagram: Nagelparadiset_com
 
Må så gott och trevlig helg på er.
 
Till top