Mitt hjärta skriker efter skåne..........

Lite om mig & mitt underbara liv / #cancerfonden, Båstad Skåne Torekov hovs hallar, Skåne Mellbystrand Hellebystrand, danmark köpenhamn, falsterbo, halland, härliga semesterdagar, längtar till sommaren, längtar till våren, roys delikatesser i smögen, semester i sverige, skanör, skreastrand, skummelövsdtrand Skåne, smögen, tylösand / Permalink / 0
Sån längtan jag har ner till skåne & västkusten, mitt hjärta skriker efter dessa underbara ständer.
Tänk att få strosa runt hela dagarna i bikini längs de underbara stränderna, jag längtar så det gör ont i hjärtat! Tänk vilken frihetskänsla, inget att passa bara göra vad man vill hela dygnet, inga måsten alls, bara njuta in av nuet som man är i.
 
Skummelövstrand.....mellbystrand.....skanör....falsterbo.....helsingborg.......smygehuk.........tylösand.....skreastrand......ribbersborg.........smögen.....kungshamn........
köpenhamn.........Nordhamn...........amagarstrand.........
 
Ja längtan tar aldrig slut, dax att lägga upp lite planer för året!
 
Vi får se vad årets semester tar oss, garanterat så vill jag både till skåne och västkusten, och så vill jag så klart till Danmark med, jag bara älskar det, vi har så mycket mer att upptäcka på alla dessa ställen. Och jag får aldrig nog!
 
Men det är väl härligt att ha nått att längta till. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top