Matkassar & annat gott

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
När matfantasin lyser med sin frånvaro , som jag tycker den kan göra till vardags, jag vill laga god mat men det ska gå snabbt och fantasin tryter. Man lagar samma rätter om och om igen, man fastnar liksom i en cirkel, som är svår att bryta. Nu har jag börjat beställa matkassar varannan vecka, så får man lite nya rätter att laga som man aldrig skulle komma på tanken att laga.
 
Det kommer att bli en spännande vecka, vi har köpt kassen med 5 rätter.
Denna vecka ska vi laga:

Cannelloni med kycklingfärs

Korv- och potatisgratäng

Fiskbiffar på grönsaksbädd

Texas beef chili

Kycklingsoppa med rotfrukter

 
Här har vi testat lite andra nyheter som har kommit, dom omtalade choco cheez från olw
Det var en dyr liten rackare 26:- liten som en liten provpåse.
Eftersom jag inte älskar choklad så kommer jag nog inte köpa denna igen, den finns att köpa på HEMMAKVÄLL fram till vecka 8 om ni vill testa den.
 
 
 
Även nya elbilar, kanske något mer miljövänliga än de andra bilarna hahahah
 
Igår postade jag ett brev till Facebook och hoppas innerlogt att det kan aktivera mina konton igen, jag kan till och med dessvärre inte änns skapa nått nytt konto alls, efter som jag är hackad/avstängd/blockad/spärrad. En sån obehaglig känsla.
 
Ni som vill följa mig på insta så har jag fått till ett nytt konto:
Guldtassensanetteaulikhissing
 
Jag känner mig alldeles förtvivlad och ledsen över att nån kan göra så här.
Om jag inte får svar nu på min snigelpost jag skickat till dom, så får jag se vad nästa steg blir.
 
 
 
Till top