Lyckliga lilla jag

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Tänk att jag lever med överaskningens man, min man ha uppvaktar mig typ dagligen. En vanlig dag här hemma kan vara att blombudet ringer och säger att det är blommor påväg till mig.
Det är så att. dom som levererar tycker att jag är stamkund hos dom som kommer med blommorna, dom skrattar och säger att jag har vart snäll som vanligt!
 
Det känns skönt med lite fredagskväll, kommer väl stupa i säng efter en fullbokad vecka.
Imorgon är man ledig och det ska bli skönt då ska jag göra allt jag vill och ingeting.....
 
Idag på lunchen så var det helt underbart väder, jag tog en kaffe och satt ute i solen och bara myste och solade, tänk va sjukt att det är slutet av februari då det brukar vara massor av snö ute och kallt, då sitter jag ute och myser barfota i tofflor hahahahah
 
 
Önskar ALLA MINA FINA LÄSARE EN UNDERBART SKÖN HELG PÅ ALLA SETT!
 
 
Till top