Glöm inte att avboka i god tid!

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hundfrisör, Klippa, Trimma, bichon frise, boka tid klippa hund jourtid, erfaren hundfrisör, hund trim, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, klippa bichon frise, klipptid, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid / Permalink / 0
När man jobbar & trivs med alla fina kunder som kommer till en 6 dagar i veckan.
Oftast så har jag fullbokade dagar, ännu viktigare då att man kommer ihåg att avboka sin inbokade tid om man inte kan komma, även komma i tid, så jag hinner med alla som planerat.
Så här kommer en liten påminnelse om boknings reglerna.

Mina regler & villkor för att boka tid hos 

Guldtassens Trim & Hund Spa

------------------------ 

Lämning & hämtning:

Kom i tid.

( Det är viktigt att du kommer i tid, för annars så påverkar det resten av dagen.

 -------------------------

När du hämtar din hund, så kom inom 10 minuter från att du fått meddelande från mig att din hund är klar.

Du får även en ca tid redan vid inlämningen.

-------------------------- 

Avbokningar och ombokningar:

Om du behöver avboka din tid ber jag dig att skicka mig ett sms så tidigt som möjligt så att jag kan ge din tid till en annan kund.

Vid avbokningar och ombokningar inom 48 timmar (2 Dygn) före din bokade behandling debiteras INGEN avgift.

Vid avbokning/ombokning som sker senare än 

48 timmar ( 2 Dygn) före din bokade tid debiteras 500:-

Undantag för sjukhusvistelse mot uppvisat kvitto.

 -------------------------------

Betalningar:

Betala med SWISH eller kontant när hunden hämtas.

-----------------------------------


JOURTID:

Du kommer när det passar dig & mig,kvällar & helger då jag inte har ordinarie öppettider.

Pris ex från: Ordinarie pris 750:- + 150:- = 900:-

Inga jourtider ligger ute, du smsar mig ÖNSKAR JOURTID skriv när du önskar komma till mig,så även om det är STÄNGT så kan du få en tid som passar dig inom kort.

Du smsar  073-612 27 98

 -------------------------------------

Tips från hundfrisören: 

Boka ny tid redan när du går härifrån, då vet du att du får en tid när det passar dig, annars så kan det redan vara fullbokat när du vill komma tillbaka!!

Det finns dom som bokar in tider för hela året på en gång.

 

Må så gott & välkomna

Till top