Big brother & Farmen

Lite om mig & mitt underbara liv / big brother, farmen 2020, ledighet, längtar till sommaren, längtar till våren, resa / Permalink / 0
Så kul att det är igång igen dessa program, jag tycker det är lagaom underhållning ochlir speciella personer som tar sig för att vara med och bjuda på sig själva.
Det under håller mig i alla fall. Jag har mina favoriter jag hejar på, men tänk så många som har blivit diskade då det ej hållt sig till reglerna i båda programmen på olika sett.
 
Just nu kollar vi även på Hamilton, tycker den är sådär, men se värd.
och vi kollar även Tunn is, den börjar bli spännande nu.
 
Kalifat står på min lista över serier att se..
 
Laddar även för ett bio besök och kolla på filmen : min pappa marianne, som har premiär på fredag men vi lugnar oss nog en vecka innan vi ska gå se den.
 
Tittar ut genom fönstret och inser hur glad man blir när det är så ljust ute, helt underbart, jag bara älskar det! Det änns som om våren kommer smygande men jag vet att det är LÅNGT kvar till den är här, men snart så.
 
Just nu sitter jag och planerar lite kommande resor här hemma, jag är så sugen på att åka iväg och bo på något mysigt hotel och få njuta lite, tänk att vakna till en underbar hotell frukost varje dag, det är det bästa jag vet! Längtar så galet mycket, det känns att det var länge sen man hade semester och ledigt.
 
Ni har väl inte missat min NYHETSSIDA hemsidan, som jag fixade ihop efter min Fb konton blev hackade, där kan ni se bilder på era inlämmnade så hundar :) 
 
Till top