Alla hjärtans dag <3

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, alla hjärtans dag, mälardrottningen / Permalink / 0
Fredagen den 14 Februari och alla hjärtans dag.
Vad ska man ha för förväntningar, en del tycker att det är trams och andra gillar det mer än andra.
För min del så älskar jag kärlek alla dagar i veckan och alla dagar om året, men visst är det väl fint att visa kärlek lite extra kanske för dom som har lite svårare för det.
 
 
För våran del så blev det en middag för två på restaurangen Mälardrottningen Det stället kan jag varmt rekomendera, så otroligt god mat, trevlig miljö och toppen personal.
Vi år så gott det blev
Förrätt:
Toast skagen med löjrom
 
Varmrätt:
Grillad Entrecôte med parmalindad sparris, rödvinssky och bearnaise serveras med pommes frites
Ricotta och spenatfylld tortelloni serveras i en krämig örtpestosås med tryffel och pinjenötter
 
Efterrätt:
Chokladfondant med vaniljglass och färska bär
&
Vaniljglass med färska bär, chokladsås och marshmallows
 
Vi var så nöjda med allt! Blev en härlig kvälls prommis genom stan, sen hade man hemlängtan till sin stora säng. Hoppas ni alla har haft en fin dag & kväll i kärlekenstecken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top