Sista semesterdagen

Lite om mig & mitt underbara liv / hökarängsbadet, picknick, sista semesterdagen / Permalink / 0
Sista semesterdagen och det var nog den konstigaste semestern vi haft på många år. Inte dålig men bara så annorlunda, vädret var inte med oss riktigt med sol och värme, den var framme hela tiden vi jobbade, men när vå ledighet kom så försvann solen med den,sen så kunde man inte hitta på alla roliga saker vi kanske hade valt att göra, eftesom corona är och jag är så rädd. Men det är ju synd att klaga vi har ju fått vara friska.
 
Jag älskar dock mitt jobb så jag känner inte direkt någon jobbångest som jag hör många pratar om, jag tycker det ska bli så kul att träffa alla underbara hundar och dess ägare igen.
Tänk att få stoppa hundarna i badet och göra dom fina och bara få gosa med dom och ha mysigt en stund, det har jag saknat!
 
Sista picknicken på semestern....Mys vid Hökarängsbadet
 
 
Jag och dottern var på Ikea och fixade lite inköp eftersom hon fick ett presentkort på Ikea blandannat, det blev lite nya möber och annat kul och dessa söta små blommor som hon ska pynta sitt rum med, så det blir lite mysigt när hennes skola drar igång igen, hon pluggar ju på distans nu en tremin till pågrundav coronan, sen får vi se om dom ska tillbaka till stockholms universitet igen...
 
Jag som har mina pallkragar med mina blommor och buskar hittade lite solrosförn i ena lådan som gubben hade roat sig med att kastat en näve till fåglarna, men fåglarna måste ha missat dom så nu har det börjat att groo hahaha, jag är dock tveksam till att det kommer att hinna bli några solroser i år.
 
 
Och en liten stackars pippi som hade krashlandat i andra rabbaten, vet inte om den åkt in i nått fönster eller vad som hänt, stackars liten.
 
 
Till top