Guldtassens Trim & Hund Spa

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hund shampo, Hundfrisör, Klippa, Trimma, boka, boka tid, boka tid klippa hund jourtid, erfaren hundfrisör, erkänd hundfrisör, guldtassens trim & hund spa, hund klo klippning, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, king charles spaniel, klippa bichon frise, klippa hund, klor kloklippning klippa klor på hund tassar tasssalva, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid, spa, utbildad hundfrisör / Permalink / 0

God kväll!

Nu är jag tillbaka från semestern och slår upp dörrarna igen.

Det har varit två mer än fullbokade dagar, vilken rivstart!

Så kul all ni är så välkomna, godisburken är påfylld och jag är laddad

Till alla er som står på återbudslistan så kan jag säga att listan är väldigt lång & Augusti fullbokat, så jag skulle råda er att boka in er på en tid framöver, så ni har en tid ifall det inte dyker upp några återbud.

Många har bokat tider för hela året.

Som det ser ut nu så är det fullbokat fram till den 2 september.

Om ni inte vill vänta på en ordinarietid så kan ni boka en Akuttid/jourtid, det kostar 150:- extra på ordinarie pris (litenhund ord pris 750:- + 150:- = 900:- )., då kan  få ni en tid inom en vecka. 

Till er som ska komma och endast klippa klorna så hör av er, det kan jag alltid klämma in under dagen.

Ser fram emot att träffa er alla. 

Välkomna till mig

Vi fortsätter att vara försiktiga, så detta gäller ännu.

För att minska smittspridning av covid-19 så ta av hunden kopplet, sele halsband och hundägare stannar utanför.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

kram eran hundfrisör 

Anette Guldtassens Trim & Hund Spa.

Till top