Nya naglar ....

Lite om mig & mitt underbara liv, Nagelparadiset / #nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård #lillynails, Anette Aulik Hissing, Lilly Nails vår collection glitter gel naglar Stockholm gel naglar naglar Trångsund Nagelparadiset, Nails, fina naglar, gel polish, lilly nails, manikyr, nagelförlängning, nagelparadiset.com, nagelteknolog, nagelterapeut, naglar, naglar Anette aulik Hissing, naglarparadisetistockholm, naglarstockholm, naglartrångsund, snygga naglar, utbildad för naglar / Permalink / 0
Idag var det dax för nya naglar igen.
Jag hade absolut ingen ide om vad jag skuelle göra för färg, så jag tänkte att jag tar en av färgerna som ingen nånsin har använt. Och då blev det en Soft lime heter färgen.
Kanske inte riktigt min färg, men nu får jag ha det i alla fall, alltid kul att prova nått mna inte alltid skulle välja.
 
Vill du ha dina naglar fixade av mig smsa: 073-612 27 98 för tidsbokning.
Här kommer lite andra naglar jag har byggt, några smakprov på lite andra härliga färger som några har valt . Ännu en del rosa , lite höst orange och så svart. Höstens naglar börjar närma sig, vi får se hur länge sommarfärgerna hänger kvar ännu.
 
 
 
 
 
 
Till top