Njuter av hösten och funderar på årets glögg från blossa 19

Lite om mig & mitt underbara liv / Höst, aloha glögg, brasa, glögg, årets glögg 19 blossa / Permalink / 0
Lite mysigt med höst ändå.
Mys framför brasan och tofflorna på. Dagar då luften är frisk och solen skiner, då är det underbart att få vara ute och gå, sen kan man komma hem och kura ihop sig framför brasan med tända ljus. Mörkret kommer tidiigt på kvällarna, det börjar skymma redan från kl 18 och sen kl 20 då¨är det verkligen mörkt! Jag hörde att det ska bli toppenväder i helgen i alla fall det ska jag ta tillvara på, suga åt mig at solens strålar och mysa. Vi får se vad det blir av.
 
 
Årets glöggsmak av blossa i år är: Blossa 19 Aloha har nämligen smak av såväl passionsfrukt som kokos, hibiskusblomma och kaffe.
 
Jag själv dricker helst alkoholfria glöggar jag tycker att det är mycket godare.
 
Villken är dib favorit glögg? Smak & Märke?
Jag älskar äppelglögg den alkoholfria & så tycker om Mobergs alkoholfria
 
Här hittar ni årets glögg
 
 
Till top