Våran gammel katt är på rymmen igen

Lite om mig & mitt underbara liv / MISSAN katt, hur gammal är katten, katt, katt år, kattens ålder, kattens ålder / Permalink / 0
Och så va det dax igen, våran gammel tant är på rymmen för fjärde gången.
Hon börjar förmodligen bli senil, 20 år och lite virrig.
Hon är uppenbart kändis på face book, då folk läggerut bilder om en sliten kisse, som i själva verket är en 20 årig kisse i sina bästa år, men jag förstår dom.
Jämnför man henne med en ung katt så är hon lite stel och inte samma lyster i pälsen. Men om en katt är 20 år så motsvarar det 96 människo år, och ja då är man lite stel och så. Men hon är ju tillräkligt pigg för att leka kurragömma med oss.
Jag vill i alla fall tacka all som hjälper till för att vi ska försöka hitta henne.
 
Om nån ger henne mat så har hon förmodligen inte brottom hem, varmt och skönt ute och mätt i magen. Jag vet inte riktigt hur bra hon är på att fånga fåglar och möss längre, då hon nu inte är lika snabb och hör inte lika bra nu som förr.
 
Håll tummarna över att våran lilla katt Missan kommer hem snart!
 
 
Till top