Nästan en helt ledig helg

Lite om mig & mitt underbara liv / Djurgården, bikini trosa, kungliga djurgården, ledig dag, ledighet / Permalink / 0
Äntligen så skulle det bli dax för mig att vara ledig lördagar & söndagar , juni - juli - Augusti, och detta skulle bli min första lediga helg, men så blev det inte, det blev jobb på söndagen en stund i alla fall, jag har så svårt att säga nej. Men men det blev en helledig lördag i alla fall.
Jag kan säga att jag njuter av dessa få lediga dagar, nu har det var så tufft mycket jobb nästan dagligen 8:00- 20:00 och det börjar kännas av.
 
Men jag har fått tillbringa min lediga lördag på Djurgården i min solstol & bikini,tänk så underbart. Det är min avkoppling på hög nivå.
 
VI tog oss en runda runt djurgåden på 1,2 mil, så härligt, jag hade min bikini på mig under klänningen , och när vi gått drygt en mil, så känndes det lite konstigt på låren och jag upptäcker att min bikini trosa som man man knyter på sidorna med knytban, den har knytits upp, så det jag känner på låren är att min bikini trosar har gått upp och trosan är påväg ner längs benen HAHAHAHAHAHAH 
 
Jag säger till peter att jag tappar trosan NU!
och han svarar glatt jasså är det dax , jag är redo .
Och massor med folk runt om oss som börjar skratta åt att jag greppar klänningen och försöker hålla i allt jag orkar.
Så kan det gå om inte trosan är på!
 
Tack för en underbar ledig dag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top