Idag har jag sorg, min lilla älskling finns inte mer..

Lite om mig & mitt underbara liv / farväl, gammal hund, min bästa vän, min älskling, saknade hund / Permalink / 0
Idag så slutade ditt lilla hjärta att slå, du som alltid vart vid min sida i 15 år och 5 mån.
Mina tårar rinner ner för kinderna, jag saknar dig,, det va alltid vi, så tajta, det blev så tomt och så tyst här hemma. Jag kommer alltid att minnas dig, du var min trogna lilla vän.
 
(Jag höll dig krampaktig ville inte släppa dig, våran sista kram)
 
Jag minns så väl när jag hämtade dig i Göteborgs trakten, jag drömde om min lilla plattnos, som äntligen skulle bli min. Det var så mycket snö den vintern vi hämtade dig och vägarna var helt isiga. Men till sist så kom du med hem till stockholm. Du var så galet busig som valp, du släpade ut alla skor i trädgåren och sen låg det där ute över natten och helt blöta av regn tills man skulle ta på dom på morgonen.
Vi har haft härliga stunder i utställningsringarna, du var en riktig snygging. Du blev mamma till underbara valpar.
 
Du var alltid den lugna som man aldrig kunde stressa upp, medans jag är den rastlösa.
Du älskade pipleksaker, Och du fick  alltid tok ryck då du bajsat hahahah
 
Min finaste lilla hund, önskade att du kunde fått vara hos mig för alltid,men tyvärr så funkar det inte så.
Idag har vi planterat blommor på en liten plats, där vi kan pyssla om och minnas dig.
Saknar dig så sjukt mycket men vi fick 15 år och 5 månader tillsammans.
 
Älskar dig / Din matte Anette för alltid, hoppas du har det bra där du nu är.
Saknar dig.................
 
 
 
 
 
Till top