Dax förr semester tänk......

, Guldtassens Trim & Hund Spa / Permalink / 1
Godmorgon❣️
Tänk va underbart det är att ha så många härliga stamkunder som alltid kommer till mig.
Man märker så tydlig på speciellt på hundar som vart rädda och svårhanterade när de kom till mig första gången, hur dom med tiden vänjer sig och är så duktiga, och tycker att det inte är så tokigt ändå, skönt med rutiner att få komma till samma frisör, så man vet vad som gäller.
 
Jag har hundar som inte får komma till någon frisör för att de är så otrevliga, omöjliga hundar där matte skäms att fråga om en tid första gången. Kan bara säga att efter 5 ggr hos mig , så får jag nu till och med pussar och knappt nått morr eller ilska alls, älskar dessa små hjärtan, när man har lyckas vända nått hemskt till något bra. Älskar att få pyssla om era små älsklingar, dom förgyller mina dagar.......
 
 
Mitt i alla snöyra här i början av februari,så är det tydligen dax att börja tänka semester......
 
Ni är många som vart på mig och vill boka in era klippningar i juli & Augusti redan.
Jag som tyckte jag vart duktig och har tider ute fram till sista juni på hemsidan😂😂
 
Jag håller nu på att klura ut min semester för eran skull så inom kort så ni ska kunna boka in era tider även i juli & Augusti, och resten av året ,
och helt rätt av er som garanterat vill komma till mig att boka in er, eftersom jag inte har lika många tider som vanligt under juni - juli - Augusti, så är det bra att vara ute i god tid.
 
SEMESTERTIDER 🌞 Kommer innom kort lägga ut semestertiderna på hemsidan Guldtassens Trim & Spa 
 
Fortsatt trevlig helg ❤️
 
Ni är fantastiska som planerar så bra med era klippningar ✂️✂️✂️
 
Kram //Anette
#1 - - Ann-Christin Larsson:

Hej! Säljer du 1 All Systems Mat Blaster Plus Spray? I så fall skulle jag vilja köpa två st. Mvh Ann-Christin

Svar: Hej :) Va kul att du hittat mig, jag jag säljer all systems produkter och även deras 1 All Systems Mat Blaster Plus Spray som det ser ut nu så har jag två kvar och dom kostar 150:-/st, vill du komma och hämta eller vill du att jag skickar? Frakt tillkommer på 99:- om du inte handlar över 800:- då får du fraktfritt. Mailar dig också :) Trevlig helg Anette
Anette

Till top