Tjing!

Igår va jag på crecendo träning på gymmet, friskis & svettis i fasta, så galet roligt, jag bara älskar det! Och dessuton så är det alltid så underbart trevlliga människor man växlar några ord med, vi har så himla kul ihop och alla är så himla olika. Men igår så kom en av kvinnorna fram och sa att hon hade städat skåpen hemma och hittat ett par träningsbyxor hemma i storlek 34/36 , nästa nya svarta fina byxor. Hon sa : jag tänkte på dig när jag såg en sån här liten storlek, så jag tog med dom till dig, jag känner inga som är så små som du och kan ha liten storlek. Så himla gulligt, bara tanken av att hon faktiskt kom att tänka på mig av alla personer som hon kände.😇
 
Sen när jag hade tränat klart så hade jag fått ett sms från Peter, han hade glömt nykeln hemma på morgonen, så han satt ute i trädgården och väntade snällt tills jag hade tränat klart, stackarn, men efter 1,5 timme så kom jag äntligen hem och han var hungrig som en varg.Och dotter som är i Paris kunde ju inte heller släppa in honom, jag säger ju att han inte skulle klara sig utan mig hahahah
 
Idag blev en lååååång jobbardag 7:40 - 19:00, så det känns skönt att så en ledig dag imorgon, sen är det dax på söndag igen! Det var många gooa hundar här idag, här är några av sötnosarna jag klippte idag :) 
 
Emil är en ny kille som kom till mig för första gången, han va inte nöjd med sin förra frisör, en underbar liten kille på 9 månader, han fick verkligen kliva ur sin päls han hade haft i 4 månader nu :)  Och det var nog skönt. Matte blev nöjd och bokade in tider för hela året.
 
 
Lilly är en liten underbar tjej som kom till mig för ca 2 år sen, då kunde jag knappt klippa henne i ansiktet, hon va inte riktigt överäns med sin tidigare frisör, vad jag har hört. Men nu får jag göra vad jag vill och det är inga problem, hon njuter av bad & fön och klippning, jag får massor av pussar och hon är inte minsta rädd längre.  Lilly har bokat in tider för hela året.
Milton är en herre på 10 år, han är helt blind, han fick en ögonsjukdom för nått år sen, en så mysig kille som är helt galen i godis .Man får hantera blinda hundar varsamt och ta på dom hela tiden så dom vet att man är där, Första tiden han blev blind va jättejobbigt för stackarn, Finast killen som litar på mig, så goo han är. Milton har bokat in tider ända till maj 2020.
Eliott är en kille som kommer frrån mig har är 7 år, en så goo liten kille med höga röstresurser. Så underbart att få klippa sina uppfödda små bäbisar, jag bara älskar det.
Eliott har bokat in tider till maj 2020
Lilla doky kom med en jättepäls, men han skulle åka utomlands så han ville bli riktigt kort klippt, en söt liten kille på drygt 1 år gammal, han bokar alltid jourtider då det passar honom bättre att komma efter kl 17:00 på vardagar .
 
Vill du också få din hund klippt av mig?
 
Till top