Några av mina inköp på ullared.

Lite om mig & mitt underbara liv / #nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård #lillynails, Det stora gula varuhuset, gekås, halland, shopping, shopping Ullared Halland Småland gkås, ullared / Permalink / 0
Efter våran resa till Ullared så är det många som frågar vad jag har köpt. Ska försöka dela med mig lite då och då så får ni se en del av var jag köpte. Varuhuset är ju så gigantiskt stort och dom har allt och lite till. Det finns nog allt man behöver och det man inte behöver.
Har du vart på ullared någon gång?
Vi brukar försöka åka dit lite då & då.
 
Nu ska ni få se tre saker jag köpte.
En halvstor handväska, den fanns i flera färger, beige, rosa & svart, jag tog beige
Pris endast: 189:-
 
Denna lilla rosa väska , fanns även i beige, svart & rosa
Jag valde en rosa 
Pris endast: 129:-
 
Av en slump så hittade vi Chokladkakor STORA 250 g
För endast 8:95:- st, det kallar jag klipp!
 
Då fick ni ett smakprov på några få köp, kommer mer vart efter jag rotar fram i påsarna .
 
Till top