Romantisk liten rodtripp

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0

Äntligen tog vi oss en litennlånghelg och det blir en liten kärleksrodtripp .......

Jag fick en sån fin födelsedagspresent av min älskade barn, dom vet att jag älskar hotellfrukost 😍😍😍
Så denna helg blir det att njuta av det 😁😁

Vi börjar resan mot Nyköping med en liten fika för att senare åka vidare mot Norrköping.....
Norrköping är så mysigt och gulligt, efter att vi strosat runt lite , så kunde man konstatera att det byggs mycket och att det är billigt att klippa sig hos frisören för endast 149:-  kunde även konststatera att alla killar har pojkbandsfrisyrer hahaha så alla går säkert till samma frisör och klipper sig för 149:- 😂😂😂😂
Sen hade vi ett ärende till Ödeshög och det besöket blev över mina förväntningar helt fantastiskt😍😍😍😍😍

Sen styrde vi kosan mot Jönköping och checkade in på hotell savoy ❣️
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi bor på hotell savoy 🤩
(null)
(null)
(null)

Nu ska vi gå ner till frukosten och njuta 😁🤩😍
Till top