Klippkurser & pälsvårdskurser

Guldtassens Trim & Hund Spa / Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Klippa, Trimma, bada, bichon frise, hund bad, hund trim, klipp kurs, klippa bichon frise, klippa hund, klippkurs, klippning, klipptid, stockholm, trimma hund, trångsund / Permalink / 0

Jag håller personliga Klippkurser , endast jag & hund , och hundägare/deltagare med hund ,är du också intresserad att få en egen halvdag med mig och jag lär dig allt som är bäst för dig och din hund, bad klippning vad just din hund behöver , vi går även igenom vad som är bäst för er när det gäller shampoo mm produkter🌸🌸. Jag är din för endag pris: 1500:-

Tidsbokning 073-612 27 98 

Personlig klippkurs på Guldtassens Trim & Hund Spa , kanske något för dig som behöver mycket tid, eller inte vågar bland andra människor, eller bara gillar lugnet utan stress och få den tid man behöver, eller har en hund som blir stressad bland för många hundar. 

Jag håller även klippkurser för fler deltagare för billigare priser som inte då blir lika personliga med trevliga ändå 😊

Jag har lång erfarenhet , Guldtassens Trim & Hund Spa startade jag 1996 , så många års erfarehet kan erbjudas.

 

Tidsbokning 073-612 27 98  #hund #klippkurs#klippkursförhund#hundfrisör #klippning #klippahunditrångsund#klippahundistockholm #hundfrisörstockholm #hundfrisörtrångsund#cavalierkingcharlesspaniel #dog #grooming #doggrooming #bichonfrise#coccopoo #chihuahua #coccer #badahund #hundklippning#doggroomer #doggroominglife #småhundar #frisörförhundar#trångsund #guldtassenstrim #guldtassen #guldtassar#trim#hundspa#schnauzer#bichonfrise #bichonfrise

Till top