Semester kåseri........

Lite om mig & mitt underbara liv / bullandö, bullandö marina, härliga semesterdagar, lata dagar i solen, semester tider, skärgård, sol, sommar sol ledig, stockholms skärgård, värmdö, älvsala / Permalink / 0
Underbara dagar i bikini i solen, njuter som en liten galning! 
Idag bar det av till Bullandö, ännu en otroligt vacker plats i stockholms skärgård. Sol vind & vatten rena paradiset för själen. Kan varmt rekomendera Bullandö krog, fantaskrisk god mat, så fräscht gottstora portioner, super trevlig personal.  Stora mjukglassar hos handlaren med massor av roligt strössel att välja på, chilli strössel, det va nått nytt för mig, men jag fegade ur och tog lakrits, älskar saltlakrits 😁
Sen fanns även glassfabriken som hade så fina kulglassar, testa annanas det gjorde vi och den va helt fantastisk goooood! Vi besökte även Älvsala där va det en liten liten fin strand, med svanar som hade fått små bäbisar.
 
Nu är det dax att komma tillbaka till verkligheten igen och jobba fyra dagar igen, så nu hoppas jag på regn och mulet, annars så kommer jag att drabbast av vilja vara ledig ångest om solen skiner!
Men på måndag får det gärna bli sol igen, för då ska jag vara ledig i 10 dagar igen 😛
 
Puss på er och njut av bilderna, jag va där och njöt.............. Bye bye🙃
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top