Underbar söndag, först jobb sen låååång prommis 😇

Lite om mig & mitt underbara liv / 1 mil, Danvikstull, cafe stockholm, danvik, finnboda, kvarnholmen, prommenad, prommis, stockholm, vatten / Permalink / 0
Söndag & min jobbardag som vanlig, men kort dag.
Så efter så ville jag ut och röra på fläsket och se lite ny vyer.
Vi startade prommisen i Nacka strand och sen gick vi genom Finnboda , kvarnholmen, danvik, massor av lägenheter och hus som är byggda i vatten, ganska ballt och garanterat orginellt, ännu byggs det massor där så långt ifrån färdigbyggt. Vi hittade ett mysigt cafe nere vid vattnet från ingenstans, så mys. Älskar att strosa inga tider att passa, bara få vara här och nu helt planlöst. Kul att se när detta området är färdigbyggt sen 😊 Vi gick ca 2 timmar & 40 min fast vi satt nog och fikade i 20 min rundan mätte ca drygt milen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top