Semester tider :)

, Guldtassens Trim & Hund Spa / Anette Aulik Hissing, Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hundfrisör, Klippa, Trimma, anettes kennel & shop, guldtassens trim & hund spa, hund, hund bad, hund frisör, hund trim, hundbad, klippa bichon frise, klippa hund, klippning, klipptid, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid, semester tider, skönhetsvård för hundar, sommar, trim, trimma hund / Permalink / 0
Nu va det länge sen jag skrev i bloggen. Men jag har haft så otroligt myckket klippningar så tiden har inte funnits tid. Jag kommer i fortsättningen inte lägga in bilder här på klipphundarna, utan alla bilder ligger med dagliga uppdateringar på trimmets facebooks sida. Inser att det tar för mycket tid att uppdatera på flera ställen. Men gå gärna in och gilla min fb sida så hänger ni med på allt som händer i trimmet GULDTASSENS TRIM & HUND SPA  där ser ni allt :) 
Nu stänger jag för semester i två veckor
Är tillbaka (vecka 29) 18 - 24 Juli,  med xtra öppet kl: 10:00 - 21:00
Alla lediga tider ligger på min hemsida Guldtassens Trim & Hund Spa  & på trimmets facebooks sida
Det går superbra att boka tider fast jag har semester stängt.
Smsa mig vilken tid du önskar på 073-612 27 98, så bekräftar jag så snart jag har min tidbok i händerna.
 
 
Önskar er alla en underbar sommar !
Massor av kramar från mig till dig .....
 
Till top