Semesterdagboken Danmark 2019 ...... 20 årig bröllopsdag

semesterdagboken 2019 / amager, amagerstrand, copenhage, danmark, härliga semesterdagar, köpenhamn, ledig dag, reste till copenhagen, reste till danmark, reste till köpenhamn, semestedagboken, semester tider, semesterdagboken, sommar / Permalink / 0
Idag var det 20 år sen vi gifte oss, galet vad åren går fort. Denna dag firar vi i Damnark så klart , idag så började vi dagen med en härlig hotellfrukost, sen va det dax att bege oss till vårt nya hotel, där peter så klart har hyrt en bröllopssvit på 11 våningen. Härligt , och jag som helst inte åker hiss, så det blir gratis träning hahahh
Asså denna lyxiga svit på ca 50 kvadratmeter, två badrum, vardagsrum , matrum, sovrum, jag vill inte änns säga vad det kostade. Sjuka pengar, men han älskar att överraska och ge det bästa till oss just denna dag. Champagnen stog på bordet då vi kom.

Sen kilade vi iväg och skulle ha en riktig slappar dag efter som vi har gått runt 2-3 mil varje dag, så skulle vi ta det lite lugnt, och så trodde vi att det skulle bli, vi promenerade en snabbis på 5 km.sen hyrde vi cykar och skulle ta oss till en strand som hette Amagerstrand, asså detta ställe måste ju vara Danmarks paradis, här skulle vi sitta och njuta hela dagen. Men sen kom min rastlöshet krypande och jag kom med den härliga iden att vi kunde ju gå längs stranden bara och så blev det, denna strand var ca 6 km lång, så fantastiskt!
Sen hamnade vi nära öresundsbron och kastrup, många plan svishade förbi hela tiden , en sån tät flygtrafik helt otroligt, ett plan som skulle lande, fick helt plötsligt stiga upp igen för landningsbarnan hann inte bli ledig.
Sen när vi gick hemmåt mot hotellet så hyrde vi cyklar igen, innan vi var tillbaka på hotellet så hade vi gjort nästan 3 mil igen. det blev våran lugna dag.

På kvällningen blev det ut och käka middag och hem och bubbla bubbelbad på hotellet.
Jag säger det igen, JAG ÄLSKAT KÖPENHAMN!

Lite bilder från dagen kommer här