Speciella klippningar & naglar, älskar mina yrken ..

Guldtassens Trim & Hund Spa, Nagelparadiset / #nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård #lillynails, Guldtassens Trim & Hund Spa, fina naglar, gelenaglar, hundtrim, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid / Permalink / 0
Det roligaste med mina jobb jag har som hundfrisör & nagelterapeut är att man får skapa, som en del säger att det är lite konstnärligt att jobba med det jag gör, har inte riktigt tänkt så men det kan nog stämma 😃
Vissa dagar får man göra lite mer speciella klippningar & naglar utöver det vanlig , och det är bara så roligt tycker jag.
Här kommer smakprov på hund Guldtassens Trim & Hund Spa & naglar Nagelparadiset 😍
Välkomna till mig
För tidsbokning 073-612 27 98
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top