Jag och mina naglar......

Nagelparadiset / #nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård #lillynails, fina naglar, gelenaglar, nagelförlängning, nagelparadiset.com, nagelteknolog, nagelterapeut, naglar, naglar Anette aulik Hissing, naglarparadisetistockholm, naglarstockholm, naglartrångsund, snygga naglar, utbildad för naglar / Permalink / 0
Nu var det dax att fixa naglarna igen, som vanligt var tjedje vecka.
Jag älskar mina naglar.
Denna gång blev det grön/guld cromade, nästan första gången jag har grönaktiga.
 
 
Om du vill ha hjälp med dina naglar så är det bara att hojta till, så hjälper jag dig gärna, du bestämmer helt själv hur det ska var längd form & färg. Det är inte så många som har lika långa som jag har.
Bara smsa mig på 073-6122798
Och självklart är jag utbildad, sen 1986 så lång erfarenhet & kundskap
har jag.
Jag håller till i Trångsund/stockholm
Här kommer lite smakprover på mina naglar som jag har haft 2018 :) 
Villka tycker du är finast?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kram
Till top