Grattis till 5 års studier på stockholms universitet

Lite om mig & mitt underbara liv / lärare, plugga, skola, skola i stockholm, stockholms universitet, utbildning, ämneslärare / Permalink / 0
Idag fick jag äran att följa med min dotter Alexandra till Stockholms universitet, hon har sökt in på Ämneslärarutbildning, och hade turen att komma in. Och självklart fick jag följa med, som alltid till alla skolor, uppkörningar m,m, mamma ska vara med hahahhhahah
 
Så nu grattulerar vi henne till 5 års tuffa studier! Härligt, sen när hon är klar är hon ämneslärare i Svenska & Religion och har behörighet till alla årskuser ink gymnasium, Tjooo hooo jippi!!!!
 
Herre gud va stort det är på detta universitet, det va som en riktigt stor high school 😁
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efteråt så åkte vi och firade med lite god lunch från chop chop
 
 
 
Till top