smider planer..

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Nu smider jag lite planer inför alla hjärtans dag, ska fixa nått fint för min man och överraska honom, han vet att han bara får jobba fram till lunch , sen är han min min min.....
Älskar dagar som inte är lik nån anna, så vi får se vad det kan bli..
 
Sen tog jag beslutet idag att jag ska springa vårruset, min första spring tävling, de ni! Jag har fått med mig dottern till att vara med, så får vi se om vi får med oss några fler, en kul grej, loppet går av stapen slutet av maj och det är ute på norra djurgården och det är 5 km långt. En viss summa skänker man till barncanserfonden genom anmälningsavgiten, det känns också bra.
 
Älskar att solen börjar kika fram på dagarna nu så underbart! Det känns som att ddet finns hopp om vår, fast jag vet att det kan vara ett tag kvar, jag hoppas innerligt att solen kikar fram på torsdag då det är alla hjärtans dag :) 
 
 
Till top