Gångna veckan som gått.....

Lite om mig & mitt underbara liv / Farmen2019, mello, snö / Permalink / 0
 
Veckan som gått, massor av jobb & träning som vanligt...
Behöver börja semester planera eftersom kunder vill boka in tider ända fram i Augusti....
Kul men känns konstigt då man tittar ut och snön står en upp över öronen hahahahha
 
Farmen går sin gilla gång, tittar på det och längtar så till sommaren, så mysigt med sommar sol och värme, lite väl mycket intriger i farmen, kul att kika på i alla fall och även torpet så klart!
 
Melodifestivalen drog ju igång i helgen med, härligt att se , programledarna tyckte jag gjorde ett riktigt bra jobb, och vad gäller Lördagens deltagare så fick jag som jag ville, så jag känner mig nöjd i alla fall 😁
 
Och fy bubblan så mycket snö det kom i natt, tack och lov så klarade vi oss från strömavbrott, och av söndagens kunder va det faktiskt bara en av sju kunder som avbokade pgr av snöovädret, vädrets makter rår man ju inte över direkt.
 
Många runt om en just nu är sjuka förkylningar och kräksjukor, så jag hoppas att jag klarar mig.
Man har liksom inte tid att bli sjuk.
 
Vi ses i veckan alla som kommer till mig för hundklippningar & naglar...
 
 
Kram på er och hoppas ni hade en bra vecka
Till top