Semester kĂ„seri....Kungshamn..Ramsvik ...Hunnebostrand 🌾

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Ännu en underbar dag, semester sova vad Ă€r det, klockan 5:50 satte jag pĂ„ morgonkaffet och pigg som en Duracell kanin kvittrar jag runt i stugan, sjunger och sminkar mig till sussis orkester, ,,,,: man kan Ă€ga Ă€ga guld och silver inte en mĂ€nniska inte en mĂ€nniskas kĂ€nslor lala lalal lala đŸ€”

SoluppgĂ„ng sen ut & gĂ„ i 2 mil, sĂ„ mĂ„nga fina platser att upptĂ€cka, underbart! 

MĂ„nga storfiskare , krabbor musslor snĂ€ckor maneter fiskar alla havetslĂ€ckerheter möts man av, dom fiskar upp cyklar och allt mellan himmel och jord. 

SÄ mycket sten och berg i detta landskap, sÀger bara det herre gud alltsÄ, kossor hÀstar fÄr som springer lösa i stora farristor över hela landskapet typ, Ànnu har jag inte behövt stÄ öga mot öga med nÄn stor ko för dÄ skulle jag nog sikta ner mig hahahah
HĂ€r kommer lite bilder frĂ„n dagen 😊
(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null) (null)

(null)

Till top