Semester kåseri........

Lite om mig & mitt underbara liv / bilfärga, härliga semesterdagar, ornö, semester tider, skärgård, sommar sol ledig, stockholm, stockholms skärgård, öar, ölivet / Permalink / 0
Denna dagen bar det av till Ornö, ännu en ö i stockholmsskärgård.
Man tar bilfärgan från Dalarö ca 30 min.
En mysig ö, väldigt stor, dock massor av skog och älgvarningar vart man än vänder sig , det tyckte jag inte rikyigt om! Så denna ön fångade inte riktigt mott hjärta med allt vad det innebär.
 
Men vi hade en supermysig dag där, dagen till ära så hade det invigning på ett utsiktstorn dom hade byggt på den högsta punkten på ön, så när man väl hade klättrat upp för alla berg i skogen så kom man till ett utsiktstorn så väl uppe på det så såg man över stockholmsskärgård, jätte fint, men jag var helatiden livrädd för att det skulle pluppa upp en älg så man kan väl säga att jag var allt annat än avkopplad!
 
Nu får ni njuta av lite bilder...
 
Men du, villken är din favorit ö i stockholms skärgård har du någon att rekomendera?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så fick jag en sticka i foten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top