Lite semester kåseri......

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, härliga semesterdagar, lata dagar i solen, mys, mysigt, rindö, semester tider, sol, sommar, sommar sol ledig, waxholm / Permalink / 0
 Underbara semesterdagar!
Här delar jag med mig av en underbar dag på Waxholm & Rindö. Vi tog bilen till Waxholm och sen njöt vi på ddenna underbara ö, så fina välbevarade hus, med den gamla locken från förr. Ett otroligt gulligt cemtrum, kändes som i en saga, många trevliga restauranger med underbara utstikter över havet, vart man än vänder sig om 😄 Vi tog en lunch på Melkers fiskrestaurang, så fräscht & gott perfekt uteservering, jag sitter som vanligt i solen & peter i skuggan hahahah standar liksom.
 
Sen när vi lunchat klart så lullade vi på och kollade runt lite mer på ön, tog sen en fika nere i båthamnen där vi låg och vräkte oss i solstolarna, med mjuka kuddar, trodde aldrig att man skulle lyckas resa sig upp igen, så mysigt!
 
Efter halva dagen på Waxholm så tog vi bilfärgan över till Rindö, så smidigt, och där gick vi runt i båthamnen och så hade dom nån segelbåtstävling, det kryllade av segelbåtar.
Där satt vi & myste i solen , en så underbar ö!
 
Efter ett antal timmar så tog vi nästa bilfärga från Rindö över till Värmdö/Gustavsberg.
Där traskade vi runt och avslutade med några timmars fika på fredriksbogsfästing, asså bara så mysigt!
Detta var en av alla våra mysiga semesterdagar...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top