Grattis 14 år idag !!!!

Lite om mig & mitt underbara liv / 14 år, Anette Aulik Hissing, dixie, shih tzu, små hundar / Permalink / 0
Idag fyller våran underbara gamling 14 år, hon hör det hon vill höra, hon gör det hon vill göra.
Pigg & glad men sover ändå mycket och när hon sover så sover hon djup skönhetssömn :)
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för våran Dixie i dag.
Jag minns som i går när jag åkte och hämtade dig i Lilla edit i Göteborg, de va ett jävla väder, isgator och små krokiga vägar mitt ute i buschen, herregud och när man väl lyckas komma levande dit , så skulle man lyckas ta sig hem igen OOhh my good!!
Vi har vi haft många roliga år tillsammans både till vardags och i utställnings ringarna, du har fått många fina bäbisar :) Hoppas vi får många år till tillsammans min lilla skrutt..
LOVE YOU din matte...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top