Aquaria

Lite om mig & mitt underbara liv / aquaria, fiskar, grodor, museum, regnskog, stockholm, tropiskt / Permalink / 0

Några mysiga timmar på Aquaria .

Aquaria i stockholm ska läggas ner någon gång ungder 2018, så därför ville vi göra en dag där innan den nhar gått i graven.

Det är många år sen jag va där sist, det var nog när barnen var små och min minsta är 20 år nu , så loooong time sen liksom, litet mysigt ställe, med goo fika.

Upplev natt och dag, åska och regn i en levande regnskog med växter, djur och fiskar från Sydamerika. I havsakvariet lever hajar och en muräna tillsammans med stimfiskar, koraller, anemoner och kräftdjur. I den nordiska delen tar sig östersjööring uppför fisktrappan för att leka i museet.

Så jag kan rekommendera er att göra ett besök innan det läggs ner. 120:- i inträde  för vuxna och barn mellan 3-15 år kostar 80:-.

Underbart vackert utsikt över stockholms vatten bara det att få vila ögonen på när man fikar J

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

https://www.aquaria.se

Till top