Tankarna blev till verklighet!

Lite om mig & mitt underbara liv, Nagelparadiset / #nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård #lillynails, Anette Aulik Hissing, Båtar, Helg, Nails, fina naglar, nagelparadiset.com, nagelterapeut, naglarstockholm, naglartrångsund, sommar Stockholm Anette Aulik Hissing promenader, stockholm, utbildad för naglar / Permalink / 0
Idag tog vi en prommis till ett av mina favvo ställen på sommaren att sitta och sola på och titta på båtarna, skeppsholmen mitt i stockholm, helt underbart.
I somras när vi satt och solade här i våra solstolar, så fick jag för mig att jag skulle vidare utbilda mig till Nagelterapeut, jag tog mobilen och började slå på lite kurser, valde Lilly nails som jag hade hört mycket bra av, ringde upp tjejerna och frågade om det fanns några platser kvar på kursen som skulle börja om 5 veckor, YESS det gjorde det, sittande i min solstol i min bikini så bokade jag in mig på kursen som skulle starta i augusti. HJÄLP så typiskt mig, och peter som alltid håller mig om ryggen som är van vid att jag är inpulsiv och tänker sen hahahah
Just på denna plats satt vi i solstolarna och solade och i dag står jag här i kyla och snö och är nu färdigutbildad! Fett nice nöjd med mitt val nu kör jag för fullt :) 
Jag finns i min salong i Trångsund
 
Nagelparadiset 
Kantljungsvägen 37
142 64 Trångsund (Stockholm)
Tel: 073-612 27 98
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top