Våran hund Holly

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Här kommer en liten presentation av våran lilla svarting Holly❤️ 

Hej jag heter Holly👌
Idag fyller jag 12 år och har blivit firad.
Jag är född i Farsta, vi va tre syskon i min kull ,tre flickor, min matte Anette fick välja först och hon valde mig, jag var snyggast och hade vackrast huvud och färgen min kallas black and than fint ska det va. Jag har alltid vart sockersöt men när jag va liten så va jag lite bitsk ibland, så jag gick under namnet lilla pirayan , hatade då matte skulle klippa klorna på mig, då kunde hon få sig ett nyp, eller om nån kom och pussade på mig då jag sov, då bet jag dom garanterat i näsan 🤫🤫🤫
Men nu är jag gammal och klok orkar inte riktigt tjafsa om sånna små saker, men min matte säger att jag är mer lik en katt än en hund i beteendet , fattar inte vad hon snackar för skit🤔
Är man hund så är man väl🤪 
Jag älskar hemmets trygga vrå och vill gärna att min matte ska vara hemma, åker hon iväg så sitter jag i fönstret och tittar efter henne och längtar efter henne 💕💕💕
Leka är inte riktigt min grej, kan få nått tokryck i soffan ibland men endast få gånger per år, man ska inte överdriva 😘😘😘

Ha det bäst och tack för alla grattis hälsningar ,vid pennan Holly 
(null)

Till top