Guldtassens trim & hund spa

Guldtassens Trim & Hund Spa / Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hundfrisör, bada hund, hund, hund bad, hund frisör, hund trim, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, klippa bichon frise, klippa hund, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid / Permalink / 0
TJHOOO MORRON!
Idag har Guldtassens Trim & Hund Spa funnits i Trångsund i 
3 år❣️ ❣️ ❣️ 
 
Det firar vi med att ha 20% rabatt på allt ni handlar i butiken i dag, bäddar, koppel, shampoo, balsam, kammar , kardor , tandkräm, matskålar m,m, listan kan göras lång🤔
Helt enkelt 20% på alla varor i dag 😝
Jag vill tacka alla mina underbara mattar & hussar för att jag får äran att ta hand om era underbara små älsklingar, behöver jag säga att jag bara älskar det❣️ 
 
( Guldtassens Trim & hund Spa har funnits sen 1996 tänk att jag har jobbat som hundfrisör i över 22 år herregud va härligt & jag älskar mitt jobb alla dagar i veckan 😁😍😘)
 
Vill ni kika in & handla & få rabatt idag,
 så finns jag här idag fredag 6/4 kl: 8:00 - 18:00
Välkomna Puss & kram från mig //Anette
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Till top