Härliga Göteborg tredje dagen ....

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 1

Härliga underbara soliga dagar här i Göteborg 🌞🌞🌞 vaknade vid 05 tiden och chattade med ena sonen, skulle sen gå upp och släcka lampraden ovanför gardinerna , letar och letar hittar inte lampknappen och fattar inte vilken knapp det är, dottern vaknar av mitt letande och frågar mig vag jag håller på med, jag säger att jag letar efter lampknappen , och hör henne säga MEN  mamma det är ju solen som lyser, jag drar upp gardinen och seratt det är solen det fanns ingen lampa  😂😂😂idag bestämde vi oss för att ta en prommis till Slottsskogen, en stor härlig park med mysiga restauranger fik och lite djur bland annat pingviner 😁😁 det blev en heldag där,här kommer lite bilder, hittade några bilder till på Karl-Erik från igår dom kommer också🙂🙂🙂🙂

#1 - - Kerstin :

Godaste choklad

Till top