Göteborg dag två......

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0

En underbar dag med ett härligt väder, solen har vi med oss underbart! Vi startade med en härlig hotell frukost😘


Denna dag tillbringade vi med att strosa runt på förmiddagen😊 träffade en då galet söt engelsk bulldog som fångade mitt ❤
Vi besökte Chalmers skolan , lite kul att se för den har man ju hört talas om 📚

Till lunchen så skulle vi åka och hälsa på en bekant, våran fina Karl-Erik 85 år ung och pigg 👏👏

Vi åt en mysig lunch tillsammans och fikade  och pratade och pratade i några timmar 😍
Sen va det dax att krama farväl och åka vidare, väl tillbaka på hotellet så va det dax att ta ett beslut om vad vi skulle göra, det skulle bli en dag på Liseberg . Sagt och gjort 👌
HERRE JÄVLAR vilka karuseller och så stort det var där , fantastiskt vackert ställe, underbara blommor villken fin park, dock en väldigt hög ljudnivå, men det ska väl vara det där antar jag Hahaha jag är en fegis och är helt ointresserad av att åka karuseller, med tanke på att en pojke kom ut ur spökhuset med en ispåse på huvet och storgrät för att han hade slagit i huvet när han blev så rädd för spökerna i spökhuset 😅 så känns det skönt att avstå 😂😂😂
Påvägen hem till hotellet så stannade vi på en mysig turkisk restaurang och åt 😁 super gott 👌
Här kommer lite bilder från dagen....

Till top