Vilken shopping helg vi haft!

Lite om mig & mitt underbara liv / nacka forum, shopping / Permalink / 1
Denna helgen som var, var jag gräsänkling, peter bortrest och jag och tjejerna passade på att ta en lååång shopping dag på lördagen efter att jag jobbat klart . Vi skulle till två olika centrum MEN vi blev kvar i Nacka forum i 6 timmar och kände oss ändå inte riktigt klara hahahah , vi är så jäkla bra på att shoppa :) :)
Timmarna bara flyr iväg när man har trevligt!
Oj va mycket roligt & fint vi köpt, klänningar, tröjor , smink, m,m listan kan göras lång och ännu längre.
Vi kom fram till att vi har många köpcentrum att beta av :) 
Tack Ladies för en toppen Lördag <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Vad mysigt ni verkar ha haft. Älskar Too Faced paletter, eller jag älskar ALLT från Too Faced<3

Till top